Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

Товар у належному стані можна повернути, якщо він:

не був у використанні;
без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки;
повністю укомплектований;
з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;
не належить до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ. 

1. Упакуйте товар

Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.

Чек відправляти необов'язково.

2. Як надіслати товар кур'єрською службою

Надішліть нам товар «Новою поштою»
При поверненні товару кур'єрською службою, оформіть відправлення за реквізитами: через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача: 0633962141 Нова пошта №2 Адреса: Николаев

Послуги «Зворотня доставка» та «Податковий платіж» потрібно скасувати.

3. Як мені повернуть гроші за товар?

На карту (номер картки та ПІБ власника банківської картки).
Готівкою - при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється у пункті прийому повернень у точці видачі Нової пошти.
Зазвичай, гроші повертаються через 2-7 днів.